Tiden läker inte alls alla sår




Du ska ha den finaste graven på hela kyrkogården. Det ska synas att du är saknad av många. Det ska synas. Det har vi kommit överens om här hemma.
Har du tvingats dit på det här sättet, så ska vi göra det bästa vi kan för att det ska vara så fint som möjligt. Finast. Det är många som besöker dig där ofta pappa. Jag vill besöka, träffa, dig på riktigt - att du ska vara här.

Tiden läker inte alls alla sår.  Det är en lögn. Man måste bara lära sig att leva med smärtan.
Jag brukar inte ha svårt för att lära mig saker. Men i det här måste jag se mig underlägsen.
Men på något vis ska jag lära mig att leva med det onda. Att hjärtat gråter. För alltid.
Man måste. Man kan inte ge upp. Man ska aldrig ge upp.
Aldrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0