Tålamodet måste bli min vän.

I bilen med världens bästa faster idag:

- Dom säger ju att tiden läker alla sår, men...
- ... det är bara rent skitsnack.
- Ja, det handlar om att man ska lära sig att leva med det.
- Precis.

Jag undrar om jag någonsin kommer att lära mig det pappa - att leva med sorgen. Det är mitt livs utmaning. Jag måste godta den. Jag har inget val. Men jag vill lära mig på en gång pappa, som jag alltid har velat göra med vad det än har gällt. Men jag antar att jag inte får ha så bråttom. Egentligen vill jag inte alls. Kan inte du lära mig? Du har ju lärt mig så enormt mycket annat. Kan du hjälpa mig nu också?
Tålamodet måste bli min vän.

Jag saknar dig.
Jag älskar dig - varje dag.



God natt världens bästa pappa
God natt världens bästa människa
Jag drömmer om dig många nätter
Att du finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0