Som jag brukar viska när jag kommer till graven...

Hej papi - som jag brukar viska när jag kommer till graven...

Din gravsten har kommit nu, så vi tre ska åka och kolla på den och "godkänna" den på måndag efter jobbet. Jag tror att den kommer vara jättefin. Du ska ha det finaste.
"Pappas gravsten" - låter det inte fel? "Rolle Johnssons gravsten" - låter det otroligt inte fel? Allt som kan kopplas till att du har ryckts ifrån oss är fel pappa. Så oerhört fel. Orätt.
Faster var här ikväll och åt middag med oss. Hon hade köpt med sig mat. Vi pratade mycket om dig. Hon nämnde mycket saker från när ni alla syskon var små. Vi skrattade mycket. Gud, vad vi saknar dig.

Jag fick med mig lill-Johan och Johan ut på en joggingtur ikväll, och snart är det dags att hoppa i säng så att huvudet är hyfsat med imorgon på jobbet.
Jag kom och tänka på att det är vecka 28 den här veckan. Då brukade du börja din semester ungefär.
Du har tagit en livslång semester nu pappa.
Det borde inte vara tillåtet.
Finns det ingen som kan skicka tillbaka dig? Hit till alla oss.
Tänk om.




En livslång semester.
Kom tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0