Med oss. Här. Skratta.

God morgon pappa, har du sovit gott?

Jag sov hemma hos Sophy i natt, och ligger i hennes säng nu medan hon är och sliter på jobbet. Vet du vad som är så bra med Sophie? Det är att jag kan vara mig själv med henne, från topp till tå. Med hennes familj också. Vad hade jag gjort utan mina vänner, familjen och alla i släkten pappa? Utan  dom - då tror inte jag att livsglädjen hade funnits kvar efter det att du somnade för alltid.
Men att vara sig själv fullt ut hela tiden - det får ta den tiden det tar för oss alla. Man får inte ha så bråttom, eller hur pappa?
Jag vill att du ska vara dig själv. Att du ska andas som oss. Att du ska leva som oss. Med oss. Här. Skratta.



Skratta med mig pappa.
Var inte ledsen.
Kom tillbaka till oss.
Så att allt löser sig.

Kommentarer
Postat av: Sophy the trophy

Jag älskar Dig så otroligt mycket!

2009-07-26 @ 18:10:20
Postat av: lisa

och jag älskar dig precis lika mycket!

2009-07-27 @ 13:55:08
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0