Jävla vetskap

Hej pappsen.

Har du haft en bra dag idag? Det lyste strålar från himlen idag. Du är våran solstråle. Och vet du? Jag saknar dig något fruktansvärt. Förut hade jag en definition av saknad. Då var det värsta om man inte hade träffat sina nära och kära på ett tag. Nu är saknad något helt annat. Nu är det en riktig saknad. Saknaden efter dig. Vetskapen om att jag aldrig kommer få träffa dig igen. Vetskapen om att jag aldrig mer kommer få skratta med dig. Krama dig. Jävla vetskap. Fast jag hoppas att vi någon dag kommer ses igen. Någonstans. Vart vet jag inte. Men ses - det ska vi. Det ska vi pappa. Eller hur?

Ikväll hade vi fysträning i Hagaparken. Jag, Nea, Fia och Jossan cyklade dit. Det tog ungefär 50 minuter. Ja, älskade pappa, jag var försiktig. Och ja, särskilt på hemvägen. Du behöver inte vara orolig. Jag ringde mamma direkt när jag hade kommit hem också. Du kanske till och med såg mig? Skyddade mig. Som du alltid har gjort. Från dag ett. Från dag noll. Världens bästa pappa.

God natt papi. Världens finaste papi.
Jag älskar dig - varje dag.




Vi saknar dig så mycket.
Finns det ingenting som kan ta dig tillbaka?
Ingenting?
Tillbaka till oss.
Din familj.
Dina vänner.


Kommentarer
Postat av: cilla

du skriver så fint Lisa. Din pappa är stolt över dej. Vila i frid

2009-07-20 @ 22:42:40
URL: http://cillaa.blogg.se/
Postat av: lisa

tack snälla cilla, det var snällt skrivet av dig :$

2009-07-21 @ 08:38:26
URL: http://uptillhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0