Idag skedde det. Det ofattbara.

Pappa,

Idag skedde det. Det ofattbara.

Idag svävade en till ängel upp till dig. Violas mamma, Veronica.
Ta väl hand om henne pappa. Lova det? Det har jag sagt till Viola att du ska göra.
Och jag litar på dig lika mycket nu, som så många gånger förr. Som alltid.

Jag är så ledsen. Så ledsen.
Så arg. Så otroligt arg.
Det finns inga ord.

Välkomna henne pappa. Ta hand om Veronica för familjen Enarssons skull.
Ge henne och dom en gnutta trygghet. För det här är allt annat än lätt.
Det vet vi också. Det försvinner inte. Man går i motvind. Stark motvind.
Ta hand om henne.

Jag litar på dig.
Jag älskar dig.




PS. Veronica - kan du snälla (om du känner det här) ge min pappa en kram från mig, mamma och Johan, och berätta för honom att vi saknar honom mer än något annat? Tack. Vila fridfullt. Sov gott. DS.

Kommentarer
Postat av: viola

<3

2009-07-12 @ 11:29:15
URL: http://vajola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0