Djurgårdsfärger är dina färger



Visst blev det fint pappa? Det var jag och mamsen som gjorde det. Djurgårdsfärger. Dina färger. Djurgårdsfärger är dina färger. Gult. Rött. Blått. Din plats. Våran plats. Våra stenar. För alltid är vi tillsammans. Tillsammans är vi för alltid.
Jag saknar dig så oerhört mycket. Jag skulle göra vad som helst - bara för att få se dig igen. Prata med dig igen. Säga att jag älskar dig. Krama dig. Skratta med dig. Även fast jag gjort det miljontals gånger, så vill jag göra det igen.

Kom tillbaka...
OHANA

Kommentarer
Postat av: bella

jag måste bara skriva att jag tycker du är så otroligt stark! jag har följt din blogg länge nu och blir lika känslosam när jag läser dina inlägg. det är tragiskt hur sånt här ska få ske, men det är även nu man förstår hur mycket man ska ta vara på varandra! jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men ta hand om din mamma och bror precis som din pappa gör från andra sidan. han finns alltid hos er, precis som han gjorde innan men från ett annat perspektiv! ha det bra tjejen, jag sänder en tanke åt dig

2009-07-28 @ 18:42:31
Postat av: lisa

tack snälla bella. tack för väl valda ord. allt du skriver är rätt och det värmer i hjärtat.

ta hand om dig.

2009-07-28 @ 22:12:18
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/
Postat av: lisa

tack snälla bella. tack för väl valda ord. allt du skriver är rätt och det värmer i hjärtat.

ta hand om dig.

2009-07-28 @ 22:12:27
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/
Postat av: Celine

Det är en jättefin gravsten och jättenajsiga blommor!!Ha det bäst/Céline

2009-08-04 @ 15:34:52
Postat av: lisa

tack snälla céline

2009-08-04 @ 18:50:53
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0