Aldrig mer igen

Hej älskade pappa.

Idag var det lika lite som vanligt att göra på jobbet, men tiden gick ganska fort ändå. Efter jobbet gick jag till vårat gym bredvid jobbet och körde i en timme. Det var skönt, och imorgon kommer jag ha träningsvärk för det var ett tag sen jag gymmade sist. I skolan. Jag saknar skolan.

Mamma ringde förut och sa att dom kanske åker hem imorgon. Då kände jag lycka, för jag saknar dom så mycket och det är så tomt utan dom här. Vi brukade vara fyra. Nu för tiden ska vi vänja oss vid att bara vara tre stycken. Och nu är jag själv. En person. Ensam. Jag längtar efter dom.

Mest längtar jag efter dig pappa. Förklaringen till det är nog att jag vet att du inte kommer tillbaka. Aldrig mer igen.




Jag älskar dig - varje dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0