Varför skulle jag ge upp? Nej.

God morgon fina pappa!

Idag är jag ledig från jobbet, och det känns skönt, för jag var som en zombie från morgon till kväll igår. Träningen ska jag inte ens prata om. Mina frustrationer tog över mig själv och då går det som det går. Du vet.

Du ska se hur mycket det snöar ute pappa. Det ligger massor av vitt på marken och det är så fint. Hoppas det håller sig vitt till julafton. Även om det inte kommer vara någon vanlig julafton, så ska det fortfarande vara snö.
Idag ska jag till läkaren och lämna prover med hopp om att allt är som det ska igen, din vän Anders kommer hit och äter middag med oss, och senare ikväll är det träning. Nya tag. Nya möjligheter. Frustrationen är ibland min värsta motståndare på planen, pappa, och jag blir bara ännu argare när jag märker det på mig själv. Allt ska bara fungera. Du förstår vad jag menar, men jag vet också att jag är envis och ska uppnå det jag vill. Det vet du också. Även till dom små stegen. Dom små målen och etapperna. Man får inte ge upp bara. Varför skulle jag ge upp? Nej.

Jag saknar dig - varje dag. Jag älskar dig - varje dag. Kom tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0