(Saknar dig...)

God morgon älskade pappa.

Igår var jag hemma hos Jossan tillsammans med henne, Öberg, SS och Emma. Vi hade julmys där vi proppade i oss allt som hör julen till som innehåller socker. Och delade ut lite julklappar. Det var hur mysigt som helst och jag inser mer och mer för varje dag att jag har fler och fler fina personer kring mig hela tiden.
Snart ska jag gå ner till hallen hemifrån Johan. Vi har match idag. Jag ska försöka göra mitt bästa, pappa. Jag ska göra mitt bästa för att göra dig stolt. Det lovar jag.
Direkt efter matchen har vi julmys med laget och efter det åker jag direkt till familjerna inne i stan. Vi ska äta middag där ikväll och träffa småttingarna. Eira ska få våra Pippi-kläder av oss då, och det ska bli kul att se hennes reaktion när hon ser dom eftersom att hon tror att hon är Pippi Långstrump. Dom är så underbara, dom där. Vi har en bra släkt. Eller hur, pappa?

Nu är det dags att gå. Matchen börjar om två och en halv timme. Håll tummarna.
Jag älskar dig - varje dag. (Saknar dig...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0