Jag hoppas att du är här.

Hej fina pappa.

Det är kallt här uppe nu. 25 minusgrader. Men det är skönt. En annan sorts kyla. Din favoritplats.
Vi har precis suttit och tittat på två av Stieg Larssons filmer och mamma har precis börjat med middagen.
Ikväll ska jag och Sophie basta och ha en "spa-kväll". Du brukade alltid basta här. Du, Royne, Johan, Micke och Christoffer. Ni tog alltid med er olika starka korvar in och du och din bror satt och åt och drack öl och sprang in och ut innan middagen. Jag vet att han också saknar att ha dig här uppe. Ni köpte ju husen tillsammans. Ni ska vara här tillsammans. Dom är här nu också, som vanligt. Huset bredvid. Och vi äter tillsammans varje dag. Vi gör saker tillsammans. Men en sak fattas. Och det är att du inte är här. En viktig del. Du hör hemma här.

Jag saknar dig här uppe. Jag tror att du är här. Jag hoppas att du är här. Här med oss. På något sätt. För det är här du ska vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0