Våra ord. Bara våra ord.

Hej världens bästa pappa.

I fredags åkte jag hem till Christines nya lägenhet och hade det mysigt. Hon har flyttat hemifrån nu, roligt va? Jag sov över där, och vi pratade om lite allt möjligt. Det behövs alltid, eller hur?
Jag åkte hem till Elin igår kväll och vi lagade middag. Det var ett tag sen som jag skrattade så mycket vid matlagning och under middagen. Hur kommer det sig att jag alltid skrattar kring Elin och hennes familj, pappa? Visst är det bra? Det vet jag att du tycker. På kvällen tog vi en promenad och hyrde film och köpte godis. En perfekt kväll med världens bästa Elin Gillberg. Det finns inga ord, men du vet vad hon och jag har för ord till varandra som säger det mesta, eller hur?

Vi fyra - du, mamma, jag och Johan - hade också ord som var våra. Bara våra. Det var du som startade dom orden. Våra ord. Bara våra ord.
"Varje dag".

Jag saknar dig hela tiden pappa, och jag undrar ofta om du ser mig, mamma, Johan och alla andra som också saknar dig här nere? Gör du det? Jag vill så gärna få ett bevis, vad som helst, på att du finns. Någonstans. I trygghet. I ro.
Jag saknar dig så mycket. Allt är så ovisst.

Jag älskar dig - varje dag.



Varje dag...

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-08-16 @ 17:10:58
URL: http://ohvicky.blogg.se/
Postat av: Elin

En underbar kväll twin. Jag hade kramp i magen och glädjetårar i ögonen. du är bäst!

2009-08-16 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0