Utan dig

Ända sen klockan ringde i morse har jag tänkt på många av alla våra god-natt-sms, pappa.

"God natt gumman. Jag älskar dig - varje dag. /Pappa"
"God natt världens bästa pappa. Jag saknar dig. Jag älskar dig - varje dag."
"God natt pappa. Jag saknar dig. Imorgon syns vi. Jag älskar dig."
"Jag älskar dig - varje dag. God natt. /Pappa"


Jag vill krama dig. Jag vill skratta med dig.
Jag vill att allt ska vara som vanligt igen.
Det gör så ont utan dig pappa. Tungt.
Vissa stunder gör det ont att andas.
Utan dig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hittade din blogg idag och jag vill bara berätta att du berör mig så mycket. Dina texter som du skriver till din pappa är så fina. Jag har precis läst klart alla dina inlägg, det tog sin lilla tid men det gick inte att sluta. Det är så fint skrivet. Du verkar vara en otroligt stark person och även fast jag inte känner dig så vet jag att du kommer klara av detta. Jag vet att din pappa är jättestolt över dig, för det du visar mig är sådan stark styrka som jag inte trodde en människa kunde ha. Jag önskar dig och din familj ett stort lycka till i framtiden. Ni kommer klara det här.



Kram Malin

2009-08-18 @ 15:47:09
Postat av: Anonym

Tack snälla Malin. Dina ord värmer och hjälper till att orka lite till. Tack snälla.

Kram

2009-08-18 @ 18:28:16
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0