Tre rosa hjärtan

Vet du vad jag gjorde idag under begravningen, pappa? När jag gick fram och la en ros på kistan, la jag även dit ett brev till Sören som jag skrev i morse, där jag bad honom om en sak.
Vill du veta vad jag skrev?

"Hej Sören,
kan du ge pappa världens största kram från mig, mamma och Johan när du träffar han, och säga att vi saknar honom så oerhört mycket? Kan du göra det?
Kan du också ge Veronica en stor kram från hennes man Mathias och barnen Viola och Oliver? Hon heter Veronica Persson, och hon hade begravning igår. Så ni är nya båda två där uppe. Kan du göra det för mig?
Säg till pappa att jag älskar honom - varje dag - och att jag ska göra honom stolt.
Tack.
Kram från Lisa, Rolles dotter."


Under det målade jag tre rosa hjärtan. Dom är för oss tre, som väntar på dig här hemma. Att du ska komma tillbaka.
Vi saknar dig så mycket. Kom tillbaka. Det här kan inte vara sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0