Hur är det möjligt?

God morgon pappa.

Nu har jag varit på jobbet i tre timmar. Det skulle du också ha varit. På ditt jobb.
Igår låg jag i sängen hela dagen. Hela kvällen. Bara låg och kollade på flera Vänner-säsonger, sov och tänkte på dig. Jag blev helt slut av det, och det är för mig en stor gåta. Men alla tankar på dig gör mig så ledsen, arg, och jag tror att det är just dom tårarna som tar orken ur mig. Från mig. Upp till dig.
Mina tårar blir till varma pussar upp till dig. Det sa du själv. Det skrev du själv.
Det vill jag tro på. Så jag försöker göra det.
Hur är det möjligt?




Hur är någonting alls möjligt?
Jag saknar dig hela tiden

Kommentarer
Postat av: malin

älsling! jag saknar dig nu måste vi verkligen ses snart. jag vill krama dig lisa. vi ska skratta ihop så som vi gjort så otroligt många gånger. jag saknar ditt skratt! VI MÅSTE SES SNAAART! älskar dig

2009-08-03 @ 18:37:13
URL: http://malinaanerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0