Bort till din värld

Hej pappa. Världens bästa pappa.

Det var mycket att göra idag på jobbet. Det är bra när det är mycket att göra, för då är jag tvungen att tänka på det - att göra ett bra jobb - istället för att drömma mig bort. Bort till din värld. Till din plats. Jag kan sitta i evigheter och fundera, för jag vet ju ingenting. Ingenting. Jag kan bara drömma. Drömma och fantisera. Tro. Hoppas. Jag vill så gärna veta pappa. Veta hur du mår. Veta vart du är någonstans. Veta om du någon gång ser oss.
Jag vill att du ska vara på samma plats som oss. Jag vill att allt ska vara som vanligt igen.




Det kommer aldrig bli som vanligt igen.
Jag saknar ditt skratt pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0